Tips på finnmedel som HJÄLPER?

Det här var en toppen dag som avslutades med vissa tråkheter nu på kvällskvisten. För de första ser jag våran träningskalender nu, jag var verkligen ÖVERLYCKLIG över ett pass i veckan och nu ska vi tydligen ha 3 st, en av de är springa i kulvertarna på sjukhuset och en är i TIMRÅ. Jag som bor ensam utan bil o inte kommer ha skjuts till dessa roliga träningar, så kan ni nog förstå hur motiverad jag kommer vara att sätta mig på en snuskig buss o åka till timrå för att träna i en hall i en timme. Inte alls. Tusan ocksååååå.

Sen har jag stort problem med min haka. INGET finnmedel vill bita på de snuskiga finnarna jag har på hakan. TIPS?? Räddaren i nöden får lätt en länk på min blogg föralltiiiiiid! Haha =) Jag har iallafall varit hos anna idag o fått mitt hår fint och jag är jättenöjd! O nu tänker jag inte skriva nåt mer inlägg förrän ni hjälpt mig med mitt finnproblem och kommenterat lite! Förlåt att jag klagar över mina minimala bekymmer... God natt på er :D


Jag saknar Nivrena-tiden

Kommentarer
Postat av: alex

Neutrogena har en jättebra serie, finns att köpa på apoteket (tuberna mm är orange). I alla fall finns det en jätteliten tup som innehåller en uttorkande gelé. Så så fort man får små "knottror" smetar man på det där och de försvinner över natten. Har använt det sedan i slutet av veckan och redan har alla mina röda fläckar, som inte redan är uttorkade, försvunnit :) Jättebra!

2009-11-23 @ 22:15:04
URL: http://alexandraejohansson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag skulle nog våga påstå att ingen har testat så många olika produkter som jag. Den absolut bästa är Duac, ett receptbelagt läkemedel - men väljer du att skaffa den, behöver aldrig mer fundera över finnar.

2009-11-23 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0