Uppskattning

Hemkommen från att ha varit och våldsgästat mamma för att kolla på mina favoritprogram Top Model och Ensam mamma söker. Våran 3:a fungerar nämligen inte! Satt och funderade och läste Kenzas blogg och hon stal orden ur munnen på mig.
"När jag bodde hemma tog jag familjen för givet måste jag säga. Jag tog dem för givet så att jag knappt umgicks med dem. Jag satt mest inne hos mig med datorn, tog in maten dit osv. Jag visste ju att de fanns där ändå! Men nu när jag har flyttat, trots att det bara gått tre dagar, så känns det som att vår relation har blivit bättre."


Nu vill jag åka hem hela tiden!? Men jag måste säga att det är en sjuk lättnad att ha ett eget ställe att ha alla saker på och sova. Jag och Andreas har det så mysigt här och jag trivs så bra att bo med han. Min sambo ;)


Jag och min älskling för ett år sedan ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0