Jaja jag förlåter väl er för idag då...

Men nu måste ni nog börja kämpa lite mer giffers! Förlust idag, men ännu finns det hopp ;) Fick t.o.m med mig mamma att kolla på fotboll idag. Det har aldriiiig hänt förr! Solen stekte riktigt där på läktarn =D hur skönt som helst. Spelade match igår som slutade 1-1 gjorde vi i Njurunda också. Det var mot Timrå, och vi har fått sjukt mycket beröm såhär i efterhand av publiken att det var en riktigt bra fotbollsmatch. Spännande, bra spel&allt. Inte bara massa duttande =D Nu är det iaf klart att vi blir kvar i trean! (Y) Sedan var jag på mia&petras partaj. Det var roligt:) Imorgon är det match igen, fast med div.4. Nu ska jag o min älskling se film, sen sova. Uppstigning tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0