Kväll med Spid07b

Måste säga att jag hade grymt roligt igår! Började hemma i farmors stora hus att vi i klassen åt tacos o babblade på, t.o.m kom (nästan!) hela klassen. Sedan var vi kvar o förfestade, lekte lekar o städade lite på slutet sen åkte vi ner på stan. Haha risse sprang runt med nån brödkorg o skrek, höll på att dö av skratt.... =D

Från början var det bara vi i klassen på dansgolvet på Oscars, vi hoppade runt som nå galningar allihop. Sedan blev det proppfullt, jag svettades nog ut all alkohol jag druckit under kvällen kan jag säga. Ont i fötterna fick man också men tusan vad kul det var! Klassen började försvinna en o en men träffade på nya roliga prickar o hade verkligen jätteroligt. Fick skjuts hem av snälla Emma och gick o la mig o mådde prima- vaknade lika pigg imorse! Idag har vi varit på påskmiddag hos mormor&morfar o imorgon blir det birsta med Maja sen påskmiddag hos pappsen. Kvällen spenderar jag o Maja förmodligen dansandes någonstans! =)


Bilder från igårkväll kommer nån annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0