Smärta till tusen

Det är typ ett under att jag kan sitta upp rakt vid datorn just nu. Igår skulle vi precis börja på dansen när jag känner att jag börjar få världens kramp i mellangärdet, typ diafragman. Var tvungen att sätta mig ner sen pratade jag med dansläraren o hon skickade snabbt iväg mig till skolsköterskan o jag blev bara värre o värre. Andreas åkte i ilfart från jobbet o skjutsade mig först till akuten, men det var så otroligt mycket folk där så det var bara att vända. Då åkte vi senare till primärvården, de kände o klämde o jag höll på att ordagrant DÖ AV SMÄRTA.

Såklart, så skickade dom hem mig efter att inte ha fattat (!?) vad det var för någonting. De sa att det kunde vara en inflammation i revbenen, eller att jag brutit något eller blablabla. Är inte det deras jobb att ta reda på det innan dom skickar mig därifrån? Jag satt och tjatade att jag måste få veta vad det är o få tabletter för det, men tjejen blev bara skitsur o sa att jag skulle hem o prova äta något sen isf åka till akuten igen. Blev liiite bättre igår kväll efter att ha tvingat i mig vatten o ibumetin, så kunde iaf tillslut somna men har vaknat flera gånger under natten o haft ont.

Nu väntar jag bara på att Andreas ska sluta, eftersom han har bilen. Så vi kan åka till akuten så jag får veta vad det är. De måste göra en massa undersökningar förmodligen. Så ont som jag hade igår har jag ALDRIG haft någonstans. Det var verkligen hemskt.. Jag kan inte äta något eller dricka heller, för så fort jag sväljer får jag krampanfall. Fan alltså...

Kommentarer
Postat av: Wilmis <3

Neej stackare <33 Krya på dig!! <3

2010-04-28 @ 20:07:32
URL: http://wimlaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0