En annorlunda lördagskväll

Jag hade skitkul igår, även fast inte kvällen blev riktigt som man trodde.. Haha =) Var hemma hos Carro ett bra tag, sprang sedan ner på Svenssons o mötte upp Laila o satt där ett par timmar o pratade med trevligt folk, drack världens godaste shot osv!

Sedan velade vi fram o tillbaks var vi skulle men bestämde oss för att prova på Aveny eftersom Laila skrivit upp mig o henne på gästlistan där. Det var mest 30+ där, bara några stycken i vår ålder, men visade sig bli ganska roligt ändå! Jag o Carro stod o dansade loss till svinful 70-talsmusik typ o träffade iaf på ett fåtal trevliga människor där.... =) Sedan blev det Subway o fick skjuts hem med Olivia! Nu har jag precis vaknat :)




Har bara bilder från innan just nu. Väntar på att Carro ska skicka resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0