Förstår inte grejen med sushi riktigt?

Jobbat idag, gick bra. Hade som tur var Nils med mig sista lektionen, så vi hjälptes åt. Träffade massa gamla lärare som jag surrade med, roligt :) Igår glömde jag förresten berätta, att jag provat sushi. Eller, mamma åt sushi o killen som jobbar där är så himla snäll så han bjöd mig på en stor rätt (vegetarisk, inge fisk!) Sååå snäll, men jag åt bara riset o lite avokado, resten fick mamma.

Ikväll blir det mys i Njurunda med hemlagad pizza alá pappa, lets dance o gosaker. Trevlig helg på er!



Såhär vill jag se ut i sommar!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken nils? :d

2010-02-20 @ 10:46:24
Postat av: Emily

vilken emma? :d

2010-02-20 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0