Jordgubbstanten, that's me

Vaknade o såg att Nivrena ringt, var bara att snabbt ringa upp o SKYNDA sig till Njurunda för att jobba. Kunde inte tacka nej till jobb! Så har varit svenska/engelskalärare hela dagen. Blivit kallad "jordgubbstanten" för att nå grabbar kände igen mig sen i somras, o sprungit efter ungar hela dagen! Men jag tycker det är skitkul att vikariera =D Skulle nog inte kunna tänka mig utbilda mig till lärare, men det är kul o jobba då&då!

Sprang upp till Andreas på hans jobb när jag hade ett långt hål, o gosade med småbarn! Fytusan vilka gullpluttar=) En tjej sa "Varför ler du hela tiden??" till mig, då sa jag "men det är väl bra att man är glad?!" då sa hon "njaaa.. iiinte direkt!" också fnissade hon i tusen år o sa "SKOOOOJJA!!" Sånt var det hela tiden, haha! På vägen hem körde jag o blev stoppad av polisen, andreas satt brevid o såg mig skaka. Jag blev livrädd även fast jag visste att jag inte gjort nåt. FY!

Nu måste jag nog börja på min samhälle C uppsats, den ska in imorgon. Då ska jag vara spanskalärare på nivrena, kan bli intressant eftersom jag inte läst spanska på flera år! =) Men jag hoppas klara mig på "hola me llamo Emily" hela dagen ;) Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0