Lillpatronen

Då o då går jag in o läser den här pojkens blogg. Hans föräldrar skriver eftersom lilla Holger bara är 1,5 år. Han har nyligen fått diagnosen leukemi. Han bor här i Sundsvall o kallas "lillpatronen", tror det är hans pappa som är ett GIF fan o såklart kommer även lilla holger bli det! =)

I vintras uppträdde vi i luciatåget på barnsjukhuset, o då såg jag lilla holger o hans föräldrar i publiken. Sån otroligt söt liten pojke! Sånt här får en verkligen att tänka efter... Jag håller alla tummar för att Holger ska bli frisk, o att man kommer se han i gif-klacken framöver. Kanske t.om. blir på fotbollsplanen, vem vet!


Kommentarer
Postat av: Holger

Hej Emily!



Jag tycker det är roligt att du läser min blogg och att du vill skriva lite om den.



kram Holger (lillpatronen)

2010-02-11 @ 08:18:53
URL: http://lillpatronen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0