"Gallerian in och ut"

Precis kommit hem ifrån körskolan. Jag pluggar förfullt för att klara teoriprovet som är inom de närmsta veckorna. Det är jag inte speciellt orolig för eftersom att missar man det är det lätt att bara plugga, sen göra om. Uppkörningen däremot, usch. Gruvar mig och längtar sjukt mycket tills det är över.  Det går ju bra och jag känner mig säker på körningen, men de kan ju kugga för såna skitsaker så man vet ju aldrig hur det går. Hoppas på det bästa! Tur det är några veckor kvar tills dess.. Haft körlektion idag, körde motorväg o landsväg, det gick kanonbra. Ikväll ska jag, andreas och Wilma se Njurundarevyn igen. Den är ju så sjukt bra!


SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0