Mina nyårslöften

Mina nyårslöften 2010!

1. Äta mindre gosaker på vardagar, inklusive dricka.


2. Göra det jag vill göra. Inte slösa bort tid på att göra saker jag egentligen inte vill göra. Blivit allt för mycket sånt år 2009 tycker jag. Vara extra mkt med familj&vänner ska jag!


3. Inte planera upp varenda sekund av dagarna, utan också kunna ha tid för mig själv för att ta det lugnt. (Idag vaknade jag o tänkte "helt sjukt, har inte planerat en enda grej idag!" det har aldrig hänt förut. Stressar ihjäl mig o gör så att det händer saker varenda sekund. Min kropp behöver avslappning, hö hö)


Vi får se hur länge det håller. Men jag ska försöka! Brukar glömma bort de efter en vecka, men nu har jag ju det uppskrivet o allt. Bilder från nyår kommer ikväll eller imorgon, det beror på min lillasyster som måste skicka de till mig. Det var iallafall en mycket trevlig kväll som slutade, lite sådär, i diket med bilen långt bort från allmänheten... =) Men det ordnade sig! Gott nytt år på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0