MITT 2009

Bättre sent än aldrig. Här kommer lite saker som hänt under år 2009.


Januari


Startade det nya året tillsammans med andreas familj i haga med en utsökt middag bestående av oxfilé. Senare drog vi oss in mot stan o firade tillsammans med Maja och hennes dåvarande karl. Riktig bra start på året.



Bestämde mig för att börja spara pengar rejält och öppnade ett sparkonto. Det resulterade att jag under 2009 sparade sammanlagt över 40 000 kr på det kontot efter en utlandsresa osv. Det är jag riktigt nöjd med.



Åkte till stockholm med dessa två töser och såg chris brown, åt gott&shoppade. Hur kul som helst!



Firade ett år tillsammans med min pojkvän.


Februari


Firade alla hjärtans dag med Andreas i armsjön.



Jag och Andreas startade vårat beroende av Ben and Jerrys. Bild på Andreas efter en "varm" springtur.



Hade vår första klassfest med SPID07B.


Mars


Sammanfattar jag som en kall och tråkig månad. Men ändå liiite vår på G =)


April


Påskpyssel och påskägg, kan det bli mysigare?



Wilma uppträdde på Dyketrocken och hamnade i tidningen. Stolt storasyster! =)



Giffarna vann premiären mot Falkenberg. Det såg ljust ut både på himlen och inför gif-säsongen!



Avslutade April med en mysig tre-rättersmiddag med Andreas.


Maj


Var i stugan i Gussjö nån natt tillsammans med pappa, Wilma och Andreas.



Inledde vår/sommaren med en mysig fika på Waynes tillsammans med klass-tjejerna.



Mysiga sommarkvällar tillsammans med familj



Började jobba i mitt lilla jordgubbsstånd!


Juni


Min älskling tog studenten.



Fick en ny favorit restaurang. Tandoori spenderade jag o andreas många kvällar på! =)



Åkte till Väsby och såg mina klasskamrater mötas. Gif vs. Väsby (Emil vs. Pontus) Som tur var vann gif ;)



Midsommar i Hälsingland med mormor&morfar.



Bokade resa till underbara Cypern tillsammans med Andreas.



Bodde i huset i en vecka medan familjen var i Norge. Jobbade för fullt!


Juli


Gjorde min bästa, roligaste match någonsin. 2 (inte ett som det står!) mål och var riktigt nöjd med min insats.



Njöt av värmen med fina släktingar. Mina små tremänningar är världens sötaste!



Firade min fina Sanna som fyllde 18 år. En riktigt rolig fest =)


Augusti



Klädde mig somrigt, fick en underbar sommarklänning av andreas o shoppade inför Cypern.



Njöt av en fantastisk stockholmsresa med Andreas.





Åkte till Ayia Napa för 6:e gången, den här gången med min man. Minne för livet! <3


September


Sålde min blåa fara som två veckor senare såg ut såhär efter min låtsassyster råkat vurpat med den :(



Började skolan efter Cypern-resan och längtade tillbaks.


Oktober


Alla gråa dagar började komma.. Här var vi i gussjö och myste trots kylan.



Bakade tårta med klassen.



Flyttade ihop med min älskling. Ett braaa beslut!


November


Var på en uttagning med 30 andra personer, och blev en av de sju kandidaterna till medelpads lucia.



Spelade in en video till st.nu och tog bilder med de andra tärnorna.



Såg filmen "this is it" på bio och älskade den. Michael Jackson <3



Fick svininfluensa och tände första ljuset i adventsljusstaken.


December




Jag och Hanna hade världens roligaste 18-årsfest. Roliga människor, grym DJ o fullpackad lokal!



3 nätter på hotell, 35-40 framträdanden på olika företag&sjukhem, positiva kommentarer och tårar. Fick beröra människor som hade sina sista dagar i livet o se barn sitta tyst o kolla på barnsjukhus. Fin upplevelse.



Äntligen fick jag också fylla 18 år, 11 december.



Gick på 80-talsfest o spenderade många kvällar med Maja.



Firade jul med min familj.

Jag har haft ett underbart år...

Kommentarer
Postat av: H

Vilken rolig sammafattning att läsa om ditt 2009! Du har ju verkligen haft ett toppenår!

Jag saknar dig så gumman! Saknar vardagen, skoldagarna och skratten tillsammans med dig :'( Du är bäst!

2010-01-07 @ 18:04:45
URL: http://hannawestrin.blogspot.com/
Postat av: Emily

Och mitt år hade varit så mycket bättre om du varit kvar i Sundsvall med mig! Men jag är glad för din skull att du fått det bra o träffat kille och allt :') Men jag kan inte undvika att sakna dig hela hela hela tiden :(:( <33

2010-01-07 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0