Neutrogena

Efter tips från Alexandra provar jag nu en creme från Neutrogena som tydligen ska vara bra mot finnar. Hitills måste jag säga att den är bra! Men alltid när jag säger det så går det åt pipsvängen. Så tack för tipset =) Var på stan med Olivia igår o hittade lite smågrejer men inge speciellt. Trevligt var det iaf :)

Till veckan nu ska jag o andreas få jobba på hans mammas jobb. Tusan vad bra! Tjäna extra pengar. Imorgon bitti har jag körlektion också, så ska lägga mig i tid nu har jag bestämt mig för =) Har också köpt ett gym-kort på Ego nu, så imorgon blir det afropowerdance, core och bastu med Maja på kvällskvisten! Det blir nice :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kosta gymkort på ego?

2010-01-04 @ 21:29:38
Postat av: emily

Det beror på hur gammal du är! =) Vågar du inte säga vem du är kanske:O

2010-01-04 @ 22:57:22
Postat av: Anonym

som dig =)

2010-01-05 @ 10:29:32
Postat av: Emily

Det beror på VEM du är! :O

2010-01-05 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0