Nu är det bara resten kvar...

Halkbanan avklarad, äntligen. Så som jag gruvar mig inför den! Men nu är den gjord o det gick bra! =) Efter det satt jag på körskolan, gick på skolan o redovisade en uppgift sen vidare mot ego för att träna. Händelserik dag måste jag säga!

Försov mig imorse (brukar aldrig göra det!) för jag ställde klockan på kvart i sju ist för kvart i sex. Hade tio minuter på mig att ta mig till stan men som tur var hade andreas bil o han skulle ju ändå upp o jobba. Nu är jag hyffsat hungrig, inte ätit någonting förutom banan på hela dagen. Nu ska jag lägga på min nya ansiktsmask från make up store, ringa comhem o klaga för att våran tv fortfarande inte fungerar, och slappa! Ha en bra kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0