Studenten är väldigt nära

Saknat mig? Ni är gulliga ni som fortsätter läser min blogg även fast jag inte skrivit på ett tag. Mycket har hänt sen sist kan jag lova. Jag och min pojkvän har hunnit flytta till en dubbelt så stor lägenhet än förut, i stan. Vi trivs hur bra som helst o jag vill aldrig flytta härifrån, haha. Har umgåtts med klassen typ varje kväll nu på sistone, vi har haft mösspåttagning, grillat o haft mysigt o gått på lärarmiddag osv. Allt har varit helt crazy! Ikväll ska vi pynta flaket o njuta av att studenten är imorgon. Jag har inte riktigt fattat det än...

Så nu har jag varit på stan o köpt kuddar till skorna, klänning tills ikväll, champagne-glas o annat smått o gott! Nu ska jag städa lite här hemma o sedan åka o fira Adrian som tar studenten idag. Skvadern(idag) o Västermalm(Fredag) verkar få regn medan vi på Hedbergska imorgon verkar få strålande sol *Hoppas hoppas hoppas*. Vi hörs framöver dudes! =)


Kommentarer
Postat av: Bree

Snyggaste studenten jao, ;P

2010-06-10 @ 00:15:50
Postat av: Andreas L

Vackert värre :)

2010-06-10 @ 00:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0