Full rulle just nu

Ett litet tag sedan jag skrev nu, men har haft fullt upp! Har haft prov, sen har andreas o jag bott i stan hos hans pappa pga. kaoset hemma hos oss eftersom badrummet som sagt görs om. I torsdags hade jag o carro en myskväll med kinamat, sex and the city o skitsnack!

Igår hade vi en såkallad "klassfest" i lägenheten i stan, eller.. jag, emma, therese och andreas var där! =) haha. Idag har jag varit på birsta med Carro o köpt skor, visar de imorgon! Ikväll blev jag o andreas bjuden till henne på ost, kex o film så det tackade vi inte nej till. Så vi drog dit efter att älsklingen bjudit mig på mat från tandoori, gudomligt! Kom hem från Carro för ett tag sedan o ska nu gå och lägga oss =)


Bjuder på en bild från min&hannas 18-årsfest. Bästa kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0