Kryssning till Riga bokad!

Jag är o har alltid varit så att om man börjar prata om en resa eller liknande, vill jag boka på en gång. Kan inte prata om sånt, för då blir jag galen. Som t.ex. i somras när jag pratade med andreas mamma om att hon skulle till Sthlm, inom 5 minuter hade jag hunnit fixat boende o allt o fick skjuts med henne.

Det jag vill komma fram till.. Är att idag när jag o carro var på stan o pratade i flera timmar om massa galna saker allt från bröst till resor, så fick jag fnatt när jag kom hem o bestämde mig för att vi skulle åka någonstans. Slutade med att vi bokade en kryssning till Riga på påsklovet. Med buffé på båten, både frukost o middag, en heldag i Riga som verkar vara en urmysig stad med massa shopping!


Nån som varit i Riga o kan ge nå tips på vad man bara MÅSTE göra?
Vi har åtta timmar på oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0