Melodifestivalen ett skämt- i år igen

Jag hoppas jag såg i syne att Anna precis vann melodifestivalen? Nypt mig i armen ett fåtal gånger o hoppats att det var Salem som vann istället? Hur kunde INTE underbart charmiga Salem vinna? Eller Darin? Eller Ola? Eller timotej? Vem som helst hade kunnat fått vinna NÄSTAN. Men inte inte inte Anna Bergendahl.

Ni som röstat på henne, verkar verkligen vilja att det ska bli ett fiasko i eurovision i år igen. Fasen också! Men det är som Salem sa efteråt, "det är ju intressant o se hur de internationella juryn röstar iaf..." det borde ju vara dom man ska lyssna på? Då var ju Salem etta... Suck. Att man ska bli besviken i år igen. 

Kommentarer
Postat av: sannaa

gaaaaaaaah jag håller så jävla mycket med!! Seriöst? Ska vi verkligen skicka den där låten till melodifestivalen.. Jag förstår det inte än.

2010-03-15 @ 19:56:26
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0