Stökigt högljutt och smutsigt

Positivt med den här dagen är att jag o andreas åker till stockholm sista april, och ska få bo ensamma i en stor lägenhet i stockholm o även ta hand om världens sötaste hund! Ska snart till mami o äta middag, sen ikväll till pappa för att i veckan vara barnvakt åt min lillasyster.

Jag vill inte bo i min o andreas lägenhet just nu... Hantverkare som springer in o ut hela tiden, ett jäkla liv av borrande från 7 på morgonen. Stökigt, högljutt, inget vatten i kranen och smutsigt är det här. Jag trivs inte alls. Jag kommer gråta av lycka när badrummet är klart. Vi kan inte ens laga mat här nu, och har inte kunnat gjort det på ett antal veckor. Blää jag vill bara härifrån. Är hemma o är sjuk idag också, mår inge vidare.

Och det där ryktet om att (vissa!) hantverkare är snuskiga, stämmer. Usch hur dom pratar :S 


Den här söta lilla vovven ska vi ta hand om i ett par dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0