Varför sån otur?

Egentligen, vilken jäkla otur man kan ha... Först kom beskedet om att Carro skulle flytta, till Göteborg. Hon flyttade och vi hade inte särskilt mycket kontakt även fast vi jämt varit med varandra förut. Sedan flyttade Maja till Stockholm, min bästa vän sen flera flera år. Hon har som tur var kommit hem då o då så vi kunnat setts ibland, men ändå. Sedan flyttade även Hanna, som jag umgåtts med mest av alla under de senare åren, alla skoldagar o mycket efter skolan också. Sedan dess har allt blivit så mycket tråkigare.

En superpositiv sak- är att Carro flyttat tillbaks! =D Men ni andra två då? Fan vad jag saknar er. Det gör ont varje gång jag tänker på det. Mina tre bästa o närmaste. Som sagt, vilken otur jag haft...


Min fina tjej för flera år sedan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0