En Canon rikare

Tusan vad mycket jag fått gjort den här dagen! Klev upp i tid, hämtade upp mamma o åkte på Birsta. Inhandlade en systemkamera som mina kära släktingar ska ge mig i studentpresent, åh jag vill bara öppna o börja använda den nu på en gång! Sedan köpte jag en studentklänning, skulle egentligen få den uppsydd av min kusin men hon hade inte så mycket tid att göra den, plus att det är skönt att veta vilken klänning man ska ha så jag kan köpa skor till nu. Den är inte vit, kan inte riktigt förklara färgen. Ljus ljus ljus rosa kanske. Jaja, ni får se! =) Sedan köpte mamma en skrivare o jag köpte massa smink o blabla. Mamma bjöd sedan mig o Andreas på mat på kolgrillen sen åt vi snickerstårta i vår lägenhet! En bra dag helt enkelt :)


Blev en Canon, som ni tipsade om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0