Favorit nagellack

Jaja, NÅGRA var ju iallafall snälla o tipsade mig om systemkamera. Men ni är många många fler som läser, så det är inte försent än=) Idag har jag kört slut på mig själv helt. Började morgonen med att gymma, sprang på löpband o körde som vanligt mest mage, brukar bli så. Sen var det ett par lektioner, sedan dansade vi typ fyra timmar i sträck. Först träning till guldtrofé sen streetdance, som var rätt svårt. Nu har jag ätit en påse popcorn, det var jag värd tycker jag! Imorgon ska min kusin Johannes som fyllt 18 firas. God natt:)


Mina favorit nagelack. Inte så förtjust i rosa i övrigt men på fingrarna är det fint! 
(Ni ser ju kvalitén på bilderna, systemkamera nu tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0