Hemma från en underbar stockholms-tripp

Dagarna i stockholm har varit underbara. Fint väder, bra shopping, två bra fotbollsmatcher, funnit en ny hjärtevän vid namn Buster och ätit god mat med min fina pojkvän. Giffarna vann igår, o solen sken! Idag var det ännu varmare då vi såg Aik-Djurgården, sjukt mycket folk också. Brände halva (!) ansiktet, ha ha! Jag har iaf shoppat mycket fint. Igår kväll vandrade jag o andreas runt i gamla stan sen satte vi oss o åt jättegod mat, både förrätten o varmrätten! Mums.

Nu vill jag mer än någonsin ha en hund... Buster var så otroligt snäll. Han skällde aldrig, han satt o beskyddade en hela tiden o kunde inte lägga sig o sova förrän vi la oss på natten även fast han var jättetrött, och då låg han tätt intill oss o bara myste hela natten.


Mer bilder kommer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0