Linne från USA

Nöjd med min dag hitills. Klev upp imorse o åkte ner på ego o sprang på löpband. Sprang som en tok i många kilometer, väldigt nöjd över mig själv för det såhär i efterhand. Sen fikade vi här hemma med farmor, jag gjorde klart en skoluppgift o nu ska jag o andreas snart ner till stan o käka på restaurang. Ikväll blir det film o mys! Skulle egentligen vara hemma men nu smsade Wilma o frågade om vi kunde komma till Njurunda så det blir nog så. Imorgon ska jag upp tidigt o gå på body pump med andreas "låtsasmamma". Sedan ska jag se Wilmas dansuppvisning, sedan är det GIF! Kom igen o vinn nu.



Det här linnet kom farmor med från USA. Hon sa att det skrikit Emily - o det gjorde det!
Tänk med ett par jeansshorts o skinnjacka i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0