Nostalgi Spid07b

Vissa dagar har jag ångest för studenten för att veta att vi i klassen kommer skiljas åt. Idag är en sån dag! Vi har haft roligt med dans o volleyboll.. Medan vissa dagar vill jag ta studenten så fort som möjligt o bort ifrån allt. Nu känner jag mest att det ska bli så otroligt ledsamt att inte träffa klassen varje dag, för vi har faktiskt haft otroligt kul ändå om jag tänker efter. Varje dag är ett nytt äventyr o varje dag får man skratta åt varandra tills man dör. Alla är unik o rolig på sitt sätt. Blä, nu börjar jag bli för djup.. Imorgon blir det iaf grillning med klassisar <3



(När robin låtsades i flera veckor att han var italiensk utbytesstudent!!! Hahaha)

















Lite av alla bilder de tre senaste åren

Kommentarer
Postat av: emma

:') <3

2010-05-11 @ 19:41:02
URL: http://emmastn.blogg.se/
Postat av: H

HJÄRTA <3

2010-05-12 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0